Įvadiniai didaktikos kompetencijų tobulinimo mokymai

Programos anotacija

Programa skirta pradedantiems dėstytojams. Dėmesys telkiamas į studijų dalyko aprašą ir konstruktyviąją dermę tarp studijų programos ir dalyko rezultatų, studijų metodų ir vertinimo metodų, mokomosios veiklos kūrimą (mokymo ir mokymosi procesas, studijų dalyko rezultatai, dalyko struktūra), dėstymą (mokymo(si) metodai, konstruktyvus grįžtamasis ryšys, dalyvių vedamos trumpos paskaitos / praktikumai) ir pasiekimų vertinimą (vertinimo metodai ir kriterijai, kokybės užtikrinimas prieš ir po vertinimo).

Programos tikslas

Išklausę šiuos mokymus dėstytojai gebės suprojektuoti ir aprašyti studijų dalyką pagal konstruktyviosios dermės principus, parinkti tinkamus studijų metodus, pritaikyti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį ir užtikrinti pasiekimų vertinimo kokybę.

Programos uždaviniai

Ugdyti gebėjimus: parengti studijų dalyko aprašą, suderintą su studijų rezultatais, studijų pasiekimų vertinimo metodais; formuluoti studijų dalyko rezultatus ir sukurti dalyko struktūrą bei mokomąsias veiklas; taikyti mokymo metodus ir įsitraukimą skatinančias strategijas, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį; parinkti vertinimo metodus ir kurti vertinimo kriterijus;planuoti mokymo(si) kokybės užtikrinimą;pademonstruoti paskaitos / praktikumo fragmentą ir reflektuoti;suplanuoti skaitmeninių technologijų naudojimą mokymo(si) procese.  

Programos turinys, trukmė

Eil. Nr.TemaTeorijaPraktikaIš viso:
1.Studijų dalyko aprašas: studijų programos ir dalyko rezultatų, studijų ir vertinimo metodų dermė (konstruktyvioji dermė).134
2.Mokomosios veiklos kūrimas: mokymo(si) procesas, dalyko studijų rezultatai, dalyko struktūra.134
3.Dėstymas: mokymo(si) metodai, konstruktyvus grįžtamasis ryšys, dalyvių vedamos mini paskaitos / praktikumai.134
4.Vertinimas: vertinimo metodai (formuojamasis, apibendrinamasis, diagnostinis, asmeninės pažangos (savęs) vertinimas), kriterijai, kokybės užtikrinimas prieš ir po vertinimo.134
5.Skaitmeninių mokymosi objektų kūrimo ir valdymo priemonės VMA Moodle aplinkoje. Atestavimui teikiamo dalyko rengimo VMA Moodle reikalavimai. Dirbtinio intelekto taikymo gairės dalyko studijoms ir užduotims.134
Iš viso:51520

Tikėtinos kompetencijos, kurias įgyja Programą baigęs asmuo. Jis gebės:

1. parengti dalyko aprašą ir užtikrinti dermę tarp studijų programos ir dalyko rezultatų, studijų metodų ir vertinimo;
2. kurti mokomąsias veiklas ir dalyko struktūrą, skatinančią aktyvų mokymąsi;
3. taikyti įvairius mokymo(si) metodus ir teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį;
4. naudoti vertinimo metodus ir kurti vertinimo kriterijus, planuoti kokybės užtikrinimą;
5. pademonstruoti paskaitos / praktikumo fragmentą ir argumentuotai reflektuoti;
6. identifikuoti, įvertinti ir kurti naujus skaitmeninius mokymo(si) išteklius, planuoti jų naudojimą;
7. kurti dirbtinio intelekto gairės dalyko studijoms.

Įgytų kompetencijų į(si)vertinimo būdai:

Programos dalyviai:
1. parengs konstruktyviosios dermės matricą ir vieno puslapio dalyko planą;
2. parengs vienos vertinimo užduoties prototipą ir kriterijus;
3. pademonstruos paskaitos / praktikumo fragmentą (10 – 15 min.), teiks ir gaus kolegų grįžtamąjį ryšį pagal vertinimo kriterijus, atliks savirefleksiją;
4. parengs vieno puslapio dirbtinio intelekto taikymo gaires užduotims.