Programos anotacija
| Pagrindinis dėmesys programoje bus skiriamas dalykų (modulių) skaitmeninimui ir parengimui atestavimui. Mokymuose bus aptarti atestavimui teikiamo dalyko (modulio) rengimo reikalavimai. |
Programos tikslas
| Išklausę šiuos mokymus dėstytojai gebės suskaitmeninti studijų dalykus (modulius). |
Programos uždaviniai
| Ugdyti gebėjimus: 1. kurti dinamišką skaitmeninį studijų dalyko (modulio) turinį; 2. suplanuoti skaitmeninių technologijų naudojimą mokymo(si) procese; 3. naudoti skaitmenines technologijas ir strategijas vertinant, kritiškai analizuoti bei interpretuoti besimokančiųjų pažangą, skatinti grįžtamąjį ryšį; 4. naudoti skaitmenines technologijas skatinant besimokančiųjų aktyvų įsitraukimą į studijas. |
Programos turinys, trukmė
| Eil. Nr. | Tema | Teorija | Praktika | Iš viso: |
| 1. | Atestavimui teikiamo dalyko (modulio) rengimo VMA Moodle reikalavimai. | 1 | 1 | 2 |
| 2. | Skaitmeninių mokymosi objektų kūrimo ir valdymo priemonės VMA Moodle aplinkoje. | 2 | 3 | 5 |
| 3. | Interaktyviųjų mokymosi objektų kūrimas. | 2 | 3 | 5 |
| 4. | Užduočių rengimo ir vertinimo skaitmeninės organizavimo priemonės | 2 | 2 | 4 |
| 5. | Skaitmeninės bendravimo (sinchroninės, asinchroninės) ir bendradarbiavimo priemonės. | 2 | 2 | 4 |
| Iš viso: | 9 | 11 | 20 |
Tikėtinos kompetencijos, kurias įgyja Programą baigęs asmuo. Jis gebės:
| 1. identifikuoti, įvertinti ir kurti naujus skaitmeninius mokymo išteklius, planuoti jų naudojimą; 2. kurti skaitmeninio mokymo(si) veiklas virtualioje mokymo(si) aplinkoje padėsiančias besimokantiems geriausiai pasiekti mokymosi tikslą; 3. kurti ir kontroliuoti skirtingas mokymo(si) bendradarbiaujant veiklas; 4. pasirinkti, kurti ir taikyti skaitmeninius vertinimo formatus. |
Įgytų kompetencijų į(si)vertinimo būdai:
| Suskaitmeninto studijų dalyko (modulio) parengimas atestavimui, pagal atestavimui teikiamo dalyko (modulio) VMA Moodle privalomus ir papildomus rengimo reikalavimus. |
