Studijoms pritaikyto dalyko skaitmeninimas virtualioje mokymo(si) aplinkoje

Programos anotacija

Pagrindinis dėmesys programoje bus skiriamas dalykų (modulių) skaitmeninimui ir parengimui
atestavimui. Mokymuose bus aptarti atestavimui teikiamo dalyko (modulio) rengimo reikalavimai.

Programos tikslas

Išklausę šiuos mokymus dėstytojai gebės suskaitmeninti studijų dalykus (modulius).

Programos uždaviniai

Ugdyti gebėjimus:
1. kurti dinamišką skaitmeninį studijų dalyko (modulio) turinį;
2. suplanuoti skaitmeninių technologijų naudojimą mokymo(si) procese;
3. naudoti skaitmenines technologijas ir strategijas vertinant, kritiškai analizuoti bei interpretuoti besimokančiųjų pažangą, skatinti grįžtamąjį ryšį;
4. naudoti skaitmenines technologijas skatinant besimokančiųjų aktyvų įsitraukimą į studijas.

Programos turinys, trukmė

Eil. Nr.TemaTeorijaPraktikaIš viso:
1.Atestavimui teikiamo dalyko (modulio) rengimo VMA Moodle reikalavimai.112
2.Skaitmeninių mokymosi objektų kūrimo ir valdymo
priemonės VMA Moodle aplinkoje.
235
3.Interaktyviųjų mokymosi objektų kūrimas.235
4.Užduočių rengimo ir vertinimo skaitmeninės organizavimo
priemonės
224
5.Skaitmeninės bendravimo (sinchroninės, asinchroninės) ir
bendradarbiavimo priemonės.
224
Iš viso:91120

Tikėtinos kompetencijos, kurias įgyja Programą baigęs asmuo. Jis gebės:

1. identifikuoti, įvertinti ir kurti naujus skaitmeninius mokymo išteklius, planuoti jų naudojimą;
2. kurti skaitmeninio mokymo(si) veiklas virtualioje mokymo(si) aplinkoje padėsiančias
besimokantiems geriausiai pasiekti mokymosi tikslą;
3. kurti ir kontroliuoti skirtingas mokymo(si) bendradarbiaujant veiklas;
4. pasirinkti, kurti ir taikyti skaitmeninius vertinimo formatus.

Įgytų kompetencijų į(si)vertinimo būdai:

Suskaitmeninto studijų dalyko (modulio) parengimas atestavimui, pagal atestavimui teikiamo dalyko
(modulio) VMA Moodle privalomus ir papildomus rengimo reikalavimus.