Komanda

Andrejus Račkovskis, vadovas

Atsakomybės sritys

Centro darbo planavimas, organizavimas ir kontrolė; mokymų vedimas; konsultavimas mokymo(si) veiklų tobulinimo ir optimizavimo klausimais, tobulinimo rekomendacijų teikimas.

Patirtis

Andrejus turi ilgametę suaugusiųjų mokymo ir
įstaigų konsultavimo patirtį. Įgijo humanitarinių mokslų magistro laipsnį Lietuvos edukologijos universitete, baigė vadybos studijas Open University (JK), yra organizavęs ir dalyvavęs įvairiuose mokymo renginiuose ir
projektuose Lietuvoje, kitose Europos šalyse, Azijoje, Lotynų Amerikoje ir Vidurio Rytuose. Domisi organizacine ir edukacine psichologija, skaitmeninio mokymo(si) turinio kūrimu. Veda
mokymus mokymo(si) veiklų kūrimo ir įgyvendinimo, pasiekimų vertinimo ir grįžtamojo ryšio teikimo, skaitmeninių inovacijų ir dirbtinio intelekto taikymo mokymo(si) procesuose, tarpkultūrinės komunikacijos, viešojo kalbėjimo temomis. Andrejus yra prisidėjęs prie eilės ES finansuojamų projektų sėkmingo įgyvendinimo.

Dr. Natalija Pozniak, pavaduotoja

Atsakomybės sritys

Mokymų vedimas skaitmeninio turinio kūrimo virtualioje mokymo(si) aplinkoje temomis; dalyvavimas e. dalykų (modulių) atestavimo veiklose; dėstytojų konsultavimas e. dalykų rengimo bei šiuolaikinių technologijų taikymo studijų procese klausimais; nuotolinio mokymo(si) kokybės gerinimo ir inovatyvių sprendimų studijų aplinkoje diegimas.

Patirtis

Natalija turi ilgametę darbo patirtį nuotolinio mokymo(si), skaitmeninio mokymo(si) turinio kūrimo, suagusiųjų mokymo, srityse. Įgijo gamtos mokslų srities informatikos mokslo krypties daktaro laipsnį Vilniaus universitete. Domisi šiuolaikinių mokymo metodų ir technologinių sprendimų taikymu studijoms. Natalija yra prisidėjusi prie projekto „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“)“ įgyvendinimo Vilniaus kolegijoje. Vilniaus kolegijos Statybos fakultete užima docento pareigas, dėsto matematikos dalykus kolegijos studentams.

Laima Miežienė, specialistė

Atsakomybės sritys

Kolegijos dėstytojų kompetencijų tobulinimo proceso koordinavimas, kompetencijų tobulinimo pažymėjimų išdavimo proceso valdymas; informacijos apie Kolegijos dėstytojų kompetencijų tobulinimo poreikius ir pasitenkinimą mokymų kokybe valdymas, sisteminimas ir išvadų rengimas.

Patirtis

Laima baigė Lietuvos Muzikos ir teatro akademiją (choro dirigavimo studijų programa), VDU Švietimo akademiją (Švietimo kokybės vadybos studijų programa, edukologijos magistras), studijavo vadybą Jungtinės Karalystės Atvirajame Universitete (The Open University). Nuo 2018 m. Kolegijoje vykdo veiklas, susijusias su Kolegijos personalo kompetencijų tobulinimu: analizuoja poreikius, koordinuoja darbuotojų kompetencijų tobulinimo procesą, konsultuoja Kolegijos personalą kompetencijų tobulinimo klausimais, dalyvauja dokumentų, susijusių su kompetencijų tobulinimu, kūrime. 2022 m., siekdama gerinti personalo kompetencijų tobulinimo procesus Kolegijoje, inicijavo ir kartu su kolegomis iš EIF parengė skaitmeninę Vilniaus kolegijos vidinių mokymų registracijos sistemą, kuri užtikrina automatinius Kolegijos vidinių mokymų registracijos procesus: dalyvių registraciją į pasirinktus vidinius mokymus, priminimo laiškus lektoriui ir dalyviams, grįžtamojo ryšio apie renginio kokybę surinkimą ir analizę, statistinių duomenų analizavimo galimybes ir kt.